زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

همه جا تو ...

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ

وقتی همـه جـا از غـزل مـن سخنـی هسـت

یعنی همه جا تـو، همه جا تــو، همه جا تــو

محمد علی بهمنی

  • یاسین داداشی

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خموش رو عشقههههه
مگه بقیه پای شعر داداش من *********** زدن من حرف زدم؟ :33333333333333
لا اله الا الله باز یادم اومد:........
.
پاسخ:
نه فداتشم ، نه دورت بگردم شما خخخخیلی ماهی که تحمل کردی این موضوع رو ...
ولی مشکلی که هس اینه که اون شعرا در حال حاضر قانونا مال اونه... ینی قبل از اون هیشکی ثبت نکرده
ولی این شعرایی ک شما #خموش میزنی و مال من نیست ، شاعرش یه جا به اسم خودش ثبتش کرده
بعد مثلا یکی پیام میده بهت که این شعر مال فلان شاعره ://
و میخوره تو ذوقت عشق من

ولی ممممممطمئن باش که شعراتو پس میگرم عشق من.
مطمئن باش.

خوشم میاد فمیدی اگه اسم شاعر نزنی #خموش میزنم پاش :)))))
همه جا خودت ؛)
پاسخ:
چچچچاکرتم من 
بعله دیگه 
حسابی میترسم ;) 

فقط شما محض اطمینان که شده ، قبلش بپرس مال خودمه یا نه ، بعد خموش بزن پاش

و اینکه قرار بود پخششون نکنیم تا سال دیگه چاپ کنیم

میترسم سال دیگه ک چاپ میکنیم ، بگن این شعرا مال شما نیست ، مال یه آقاییه ب اسم خموش :)
حالا بیا و ثابت کن خموش منم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب