زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

جهان

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

اصفهان با آن همه وسعت شده نصف جهان

یک وجب قد داری و کل جهانم گشته ای ...


مهدی صحبتی

  • یاسین داداشی

نظرات  (۲)

دیوووووونه ای تو نیم وجبی آبجی:''''************
پاسخ:
نیم وجبی؟؟

عـَـــــــــــ♥♥♥ـــــــــــجــــــــــبـــــــــــــــ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من ی وجب قد دارم ** ******؟؟؟؟؟؟؟
حالا رشید نیسم وای خو ی وجبیم نیسم دیه داداشییییی
عاااااشقتمممممممم شوخی کردم فداتشم هرجی شما بگی
پاسخ:
پاک کردم ک کسی از روی اصطلاخاتمون مارو نشناسه :)


شعر رو با اجازه ی شاعر ویرایش میکنم :
اصفهان با آن همه وسعت شده نصف جهان
ده وجب قد داری و کل جهانم گشته ای :"*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب