زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

شلمچه...

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

ۀبجیم چند روزه که رفته شلمچه...

از طرف دانشگاشون...

با فاطمه

و من چچچچچچچچچچچچچچقدر دلم میخواست تو این سفر همراهش باشم...

خدایا؟؟  خودت قسمتون کن...


خبرای خخخوب خوب اینکه آبجیم یه عاااالمه داداشیشد دعا کرده :"")))

و هر لحظه دعا میکنه :")))

خیلی خوبه

ممنون آبجی گلم :"***)

  • یاسین داداشی

نظرات  (۲)

  • آبجی مهدیه
  • اوفففی جام خالی
    خخخیلی دعات کردم داداشی
    دلم واسه اینجا ی ذره شده بود
    حالا من کجا پست بذارم واست داداشی؟
    پاسخ:
    سلام عشقولی داداشی
    شما تو پیج فور لیلی پست بذار فداتشم
    اگرم دوس داری اسمشو عوض کن
    آخی
    چه قشنگ
    ایشالا همیشه
    همینطور رابطتون پایدار
    و محبت آمیز ، باقی بمونه
    آمین
    پاسخ:
    مچچچچکر از دعای خیرت
    خدا عزیزاتو حفظ کنه ایشالا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین مطالب