زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

ممنون آبجی گلم :"**

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ

مرسی ک هستی و حالمو خوب میکنی...

و ببخش ک بعضی وقتا حالتو میگیرم :"(

کامنتات عااالی بودن :"**

و حرفات پشت تلفن :"")

چقد خننننننندیدم :"))))))))))))))))

عاااااالی بودن

حرفات خوب بوووودن عشقم

کاش بیای اینارو بخونی ...

نکنه ی وخ فک کنی من از حرفای تو ناراحت شدما، ن...

من از خودم ناراحت شدم ک چرا نشد بیشتر درباره خودمون حرف بزنم :"(

البته اشکالی نداره ها

وب هست 

عااااااشقتم آبجی خشگلم :"****

میپرستمت :"***8


و فعلا هم قصد مزدوج شدن ندارم :")

خیالت راحت.

داداشت فعلا بیخ ریشته :)))))))))


راسی بخاطر پیدا شدن یکی از عکسا هم خوشال شدم... همین ی دونه هم خخخیلی خوبه...

خخخخخیلییییی :""""")


من حالم خوبه...

برم درس دیگه ، دوسسست دارم :"***

  • یاسین داداشی

نظرات  (۴)

ببین چ آبجی خوبی شدم قبل گفتنت خودم میام وب :)
پاسخ:
عااااااااااااااااااااااااااااااااالی شدی دورت بگردم :"*
  • آبجی مهدیه
  • عشق تو انداخت من را بر زبان و شهره کرد
    همچو معصومی نژاد و غلظت رررم گفتنش :)))))
    پاسخ:
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود آبجییی :"))))))))))))))
    خخخخدارو صصصد هزااار مرتبه شکر ک من تورو دارم
    و خیلی بیشتر شکر ک تو ازم راضییی :'''''''''''''''''''''''''''''(
    مهدیه داره اشک شوق میریزع
    پاسخ:
    واقعا اشک ریختی فداتشم؟؟
    الهی فدات بشم منف معلومه که ازت راااااضیم :"))
  • میثم یوسفی
  • :|
    خواهش میکنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین مطالب