زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

بمب انرژی :)

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

آبجی مهدیم همین الان اس داد :"""))))

" دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق و گرنه از تو نیاید که دل شکن باشی " :""""")))))))))))

پایینشم نوشته ک عاشق داداشی پرفسورشه :"))))

و قلب فرستاده واسم :"""))))

جونمی جووووون :")))

هووورا :")

ممنون آبجی گلم ، ممنون :"***********)

  • یاسین داداشی

نظرات  (۳)

چاره درد من این است
لبم بر لب تو....
حرف من نیس!
ببین نسخه ی دکتر دارم:)))))))))))
پاسخ:
ینی عشق خودتو و دکترت :")))))))))
دمش گگگگرم با این نسخه ای ک پیچیده :")
دو نفرو از مرگ نجات میده :))
دردم دهی به فصلی....
درمان کنی به وصلی....
ماتم ک بر چ اصلی...
درد و دوایم از توست....
♥♥♥
پاسخ:
دردم تویی درمان تویی
عاشق تویی
عشقم تویی
مجنون تویی
لیلا تویی 
:)))))))
خودم سرودم :)))))))))))
ینی خودم ترکیبشون کردم :)))
  • آبجی مهدیه
  • اللللهی ک خودم فدای ذوقت بشم داداشی خشششگلم
    خودم بلاگردونت الهی مهربون
    مث گگگگل میمونی تو

    پاسخ:
    گل ک تا باغبون نداشته باشه، خشگل نمیشه:")
    گل نمیشه :")
    ممنون ک هستی آبجی :"****

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین مطالب