زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

دل نوشته...

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

سلام آبجی ، خوبی؟

اولش بگم ک تو هر کاری هم بکنی ، آخرش آبجیمی...

آبجی کوچیکم... منم خان داداشت

میبخشمت...


من واست دعا کردم... راسی کامنت هاتو هم ج دادم...

دلم واست خیلی تنگ شده...

ساعت مطالعم ی کم افت کرده ولی داره بهتر میشه...

راسی..

پریا حالش خوبه؟

دلم واسش یه ذرررره شده :""""

الان جفتتونو ندارم........

از طرف من ببوسش...

و بهش بگو ک از طرف من تورو ببوسه...

دوستون دارم...خیلی...


راسی 

پیج اینستا چک کردم 100 بار تا حالا...

شماره پستت 171 ثابته...

خب ک پست بذار خب :"""

من برم دیگه...

خدافظ :"*


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بعدا نوشت...

رفتم اینستا...

پست گذاشته بودی :"))) 

خر ذوقم :"))

3 تاااا پست :")

ممنون :"*


  • یاسین داداشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب