زیباییت ای ماه چه دیوانه کنندست...

بسم الله العشق

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ

امروز 6 اسفنده و تنور تبلیغات واسه انتخابات داغ داغ...

ولی من به تو رای میدم :)

به شرطی که وعده ی باهم بودنمون یادت نره هااااا :)

***

امروز احتمالا نتیجه آزمایشم بیاد ، ک ببینیم اداشت چشه !


***

آبجی؟

دلم واست یه ذره شده :""(

میدونی چن وقته حتی یه عکس ازت ندیدم؟

دلم حسابی تتتتتنگ شده :""""

کاش این دوری و این فاصله تموم میشد... به بهترین شکل تموم میشد...

من راضی... تو راضی... همه راضی...

من از تو ، تو از من ، همه از درس من...

ایشششششششالا...

دیشب بهت گفتم میخوای نذر کنم ماه رمضون اعتکاف تو یه مسجد باشیم؟

گفتی ن....

آبجی ؟؟ چرا ن آخه؟

واقعا دلت میاد بگی نه؟

فرصت به این خوبی....

***

دیروز زنگیدی باهم حرف زدیم :""")

خیلی خوب بود...خیلی چسبید واقعا

ممنون:"*

***

دیشب آقاتون از سفر برگشت...

واسه اولین بار تو عمرم از ته دلم گفتم برو پیشش...

نمیدونم چرا خیالم راحت بود...

***

الان میخوام برم اثر دوپلر بخونم بانووووووو :"***********

دوست دارم آبجی ننننفسم 

یه دنیا میخوااااااامت :"*


  • یاسین داداشی

نظرات  (۱)

  • آبجی مهدیه
  • آخه مهربونم گفتم ن نذر نکن چون هم من خستم از دل امیدی هم تو....
    من دیگه حاضر ننننیسم دلمو امید کنم
    بیا اصلا فکر نکنیم ک همو ببینیم هیچچچ برنامه ریزی نداشته باشیم خواهش میکنم ازت داداشم
    میخوام اگه همو دیدیم خوشال شیم واقعا بدون برنامه ریزی قبلی
    اصن این برنانه ریزی ها همش همه چیو خداب میکنن:|||||||


    چچچقدر دلم دیشب میخواستت
    بد هواتو کرده بود
    بیقرارت بووودم شدید
    دوست دارم مهربونم



    بخون پرفسور آبجی
    مممحکم 💪
    ممموفقط میشی اننننننشاالله
    پاسخ:
    راس میگی آبجی...
    برنامه ریزی خوب نبیس...
    بذاریم ازین به بعد سوپرایزی باشه همه چی مون :")))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین مطالب